Artykuł sponsorowany

Jak wysłać paczkę za pobraniem?

Jak wysłać paczkę za pobraniem?

Sklepy internetowe i aukcje święcą w ostatnich latach triumfy. Coraz więcej osób preferuje zakupy przez internet aniżeli stacjonarnie – wiele zmieniła pandemia. Jedną, dość ciekawą formą przesyłki kurierskiej jest tzw. przesyłka pobraniowa, dająca możliwość płatności za paczkę przy odbiorze, a nie wcześniej. Jak wygląda wysyłka paczki za pobraniem?

Czym dokładnie jest przesyłka pobraniowa?

Przesyłka pobraniowa (za pobraniem) jest specjalnym typem przesyłki kurierskiej, którą można opłacić dopiero w momencie odbioru paczki od kuriera. Stanowi ona alternatywę dla przesyłki przepłaconej – taką, za którą płacimy z góry.

Jak przebiega wysyłka przesyłki za pobraniem?

Bardzo prosto. Dana osoba kupuje w sklepie internetowym lub innym medium jakąś rzecz. Wybiera przesyłkę pobraniową jako formę dowozu. Odbywa się nadawanie paczki. Kurier, który dostarcza paczkę, odbiera od adresata kwotę pobrania za paczkę w gotówce lub jako płatność kartą. Większość firm kurierskich daje możliwość płatności bezgotówkowej za przesyłkę pobraniową, co ułatwia i przyspiesza późniejsze rozliczenia. Kwota zostaje natychmiastowo zarejestrowana w systemie firmy kurierskiej, a następnie przekazana do nadawcy przesyłki (np. sklepu internetowego).

Firma kurierska SMSkurier z siedzibą w Przemyślu umożliwia szybkie, tanie, wygodne nadawanie przesyłek. Współpracuje ona z czołowymi przewoźnikami, np. DHL, DPD, UPS, GLS, InPost, Fedex.

Dlaczego warto wybrać przesyłkę za pobraniem?

Paczka za pobraniem może dotyczyć różnych transakcji – czy to z aukcji, czy to ze sklepów internetowych. Jeśli sprzedawca da możliwość wybrania takiej opcji, staje się bardziej wiarygodny w oczach klienta. Dla kupującego to forma zabezpieczenia przed ewentualnym oszustwem. Wiele osób wybiera opcję „przesyłki za pobraniem” wtedy, kiedy realizuje pierwsze zamówienie w danym sklepie internetowym. To także dość częsta praktyka podczas zakupu wartościowych produktów.

Zdarza się, że przesyłka pobraniowa przyspiesza moment doręczenia. Okazuje się, że sprzedający może wysłać towar bez konieczności czekanie na zaksięgowanie wpłaty. Oznacza to, że termin wysyłki może być wcześniejszy o 1-2 dni. Dla niektórych klientów szybkie doręczenie to bardzo ważna sprawa.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.